Aktualnie prowadzimy nabór na 3 stanowiska: Analitycy środowiskowi inwestycji transportowych (region zachodni i regon południowy) oraz specjalista ds. komunikacji w projekcie kolejowym.
Analityk dokumentacji środowiskowej inwestycji transportowych
Fundacja Centrum Zrównoważonego Transportu z siedzibą w Warszawie oraz Fundacja Normalne Miasto-Fenomen z siedzibą w Łodzi pilnie poszukują do wspólnie realizowanego projektu współpracowników, specjalistów ds. monitorowania inwestycji transportowych na obszary:
1) Region zachodni: woj. łódzkiego, świętokrzyskiego, wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, lubuskiego (praca dla Fundacji Fenomen w Łodzi)
2) Region południowy: woj. podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego (praca dla Centrum Zrównoważonego Transportu z siedzibą w Warszawie)
w ramach projektu Transport pod kontrolą, dofinansowanego z Funduszy EOG.
Do zadań współpracownika będzie należało:
1) Pozyskiwanie dokumentacji projektów inwestycji transportowych z Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska, urzędów wojewódzkich oraz od inwestorów - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i PKP Polskie Linie Kolejowe SA oraz umieszczanie jej w witrynie internetowej projektu.
2) Analizowanie i sporządzanie opinii dokumentacji projektów inwestycji transportowych w formie projektów stanowisk organizacji pozarządowych oraz umieszczanie ich w witrynie internetowej projektu. - zgodnie z opisem działań z wniosku Transport pod Kontrolą (zamieszczonego poniżej), - dla inwestycji o funkcji krajowej dla dróg oraz krajowej i regionalnej dla linii kolejowych,
Zakłada się, że w okresie współpracy wybrana osoba:
- zamieści w witrynie dokumentację min. 70 projektów inwestycyjnych (ok. 6/mies.);
- podda analizie na kolejnych etapach dokumentację min. 40 inwestycji transportowych;
- w wyniku tych analiz wykona min. 35 (ok. 2,5-3/mies.) opinii (projektów uwag lub odwołań w procedurach z udziałem społeczeństwa) dla powyższych inwestycji;
- dla powyższego osoba będzie zobowiązana samodzielnie monitorować pojawiające się ogłoszenia w procedurach administracyjnych oraz umieszczać informacje o terminach w witrynie internetowej.
Szacuje się konieczność zaangażowania czasowego odpowiadającą ok. 2/3 etatu.
Od współpracownika wymagamy:
- Wykształcenia wyższego o kierunku: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, geografia lub prawo/administracja (ze specjalizacją w prawie ochrony środowiska); Umiejętności analizowania dokumentacji planistyczno-budowlanej i środowiskowej, w tym w postaci graficznej;
- Znajomości procedur, dotyczących inwestycji wymagających udziału społeczeństwa oraz prawa administracyjnego lub gotowości do szybkiego zapoznania się;
- Ogólnych umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu Office lub zamienników, internetu, prostych prac graficznych;
- Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, bezkonfliktowej współpracy z członkami zespołu i partnerami zewnętrznymi;
- Samodzielności i samoorganizacji w warunkach pracy zdalnej;
Preferujemy osoby zamieszkałe na obszarze jednego z analizowanych województw (dla obszaru południowego możliwe także zamieszkanie w rejonie Warszawy).
Zapewniamy:
- niepowtarzalną szansę na wpłynięcie na bardziej ekologiczny kształt polskich inwestycji transportowych;
- ciekawą pracę z poczuciem celu i wartości społecznej;
- pracę w małym, młodym zespole o poziomej strukturze, bez nadmiernej biurokracji;
- dużą niezależność - nienormowany czas pracy - zwrot kosztów podróży służbowych stabilność finansową w okresie współpracy.
Okres współpracy: 1 kwietnia 2015 r. – 30 kwietnia 2016 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty współpracy zawierającej:
1) informację o osobie w formie CV;
2) najbliższą możliwej daty podjęcia współpracy;
3) oczekiwań finansowych w kwocie miesięcznej brutto (w rozbiciu na kwotę za monitorowanie ogłoszeń i pozyskiwanie dokumentacji – umowa zlecenie oraz za sporządzanie opinii – umowa o dzieło autorska), w nieprzekraczalnym terminie do 26 marca do godz. 14.00 na adres:
- Obszar zachodni: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Obszar południowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
o tytule wiadomości: "Transport pod kontrolą".
W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami i poinformujemy o terminie rozmów kwalifikacyjnych, które odbędą się dla obszaru 1) w Łodzi, dla obszaru 2) w Warszawie.
Informujemy, że warunkiem rozpoczęcia pracy z wybraną osobą będzie podpisanie oświadczenia o braku konfliktu interesów.
________________________________________________________________________________
Specjalista ds. komunikacji w projekcie kolejowym
Centrum Zrównoważonego Transportu - organizacja pozarządowa działająca na rzecz pozytywnej zmiany w polskim transporcie publicznym - poszukuje doświadczonego aktywisty jako specjalisty ds. komunikacji w projekcie strażniczym dot. kolei. Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Warszawie.
Wymagania podstawowe: (prosimy o wskazanie ich w aplikacji w pierwszej kolejności):
1. udokumentowane doświadczenie w mobilizowania opinii publicznej wokół ważnych spraw publicznych (prosimy o wskazanie w aplikacji minimum dwóch prowadzonych przez Ciebie akcji społecznych uwieńczonych sukcesem)
2. udokumentowane doświadczenie w pracy z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi (prosimy o przesłane linków do wypowiedzi w mediach, prowadzonych stron w mediach społecznościowych itp.)
Inne wymagania:
- ponadprzeciętne umiejętności wyrażania myśli w języku polskim w mowie i w piśmie;
- ponadprzeciętne umiejętności uczenia się i przekazywania wiedzy;
- doświadczenie w koordynowaniu produkcji materiałów takich jak reklamy, infografiki, publikacje;
- znajomość narzędzi: system CMS, system wysyłki e-mail, statystyki online (mile widziana znajomość programów do projektowania graficznego);
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- silna motywacja do działania na rzecz zrównoważonego transportu.
Zadania na oferowanym stanowisku:
- media relations: inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi;
- przygotowywanie komunikatów prasowych, organizowanie konferencji;
- redakcja materiałów przygotowywanych przez CZT;
- koordynacja działań i komunikacji w mediach społecznościowych;
- przygotowanie i wysyłka newslettera i e-malingów;
- udział w zarządzaniu projektem.
Oferujemy pracę w wymiarze 7/8 etatu. Preferowana praca zdalna, z dojazdami na wydarzenia w Warszawie i innych stolicach województw (minimum 12 wyjazdów w ciągu roku). Praca jest oferowana od zaraz, na czas określony. Projekt finansujący zatrudnienie kończy się 30 kwietnia 2016.
Prosimy o przesyłanie aplikacji (cv + lm) do dnia 26 marca do godziny 23.59 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z wybranymi kandydat(k)ami.
W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)